Home » -Autós túrák

-Autós túrák

Utazás haza, a rokonlátogatásból. 5. rész. Franciaország

Németország– Franciaország A mai nap nem nézelődésre volt tervezve, hanem monoton utazásra. Így az sem zavart volna, ha végig esik az eső, de természetesen verőfényes napsütés és csodálatos idő volt végig. Franciaországban, a Dordogne völgye volt kinézve nézelődésre.  La Roque-Gageac városkában volt a szállás kinézve. Nem akartunk megállni addig, csak a szükséges dolgok miatt. Egy francia vártorony Egy francia várfal Németországot magunk mögött hagyva, a kifogástalan francia utakon...

Utazás haza, a rokonlátogatásból. 4. rész. Németország

Ausztria- Németország Remekül aludtunk a királyi lakosztályban, mégis korán sikerült felkelni. Ez egyrészt nem volt baj, mert sok látnivaló volt mára tervezve, másrészt a feleségemnek nagyon nehezére esett itt hagyni ezt a valóban pazar szállást. De hát mégiscsak rászántuk magunkat, az összepakolásra, aztán irány reggelizni. Csendes esőben sétáltunk át a szálloda éttermébe, ami zárva volt. Vissza a recepciós pulthoz, hogy megtudjuk, hol van a reggeliztetés. A pultnál nem volt senki. 7óra 10perc...

Utazás haza, a rokonlátogatásból. 3. rész. Ausztria

Szlovénia- Ausztria Reggel hamar sikerült felkelni, pedig semmi zavaró nem volt. Reggeli helyett, két jegyet kaptunk, amit egy közeli szállodának az éttermében kellett beváltani kajára. Elegáns egy hotel volt ez, de a svédasztalos reggelinél sem a választék, sem az ízek nem voltak túlzásba víve. Azért éhesek nem maradtunk és más minket nem is érdekelt. Elautóztunk a Postoja-i barlang bejáratához és megvettük a jegyeket, hogy elnyelhessen minket a Föld gyomra. De ezzel várni kellett. Túl korán...

Utazás haza, a rokonlátogatásból. 2. rész. Szlovénia.

Horvátország– Szlovénia Reggel, madárcsicsergésre ébredtünk. Kellemes és bőséges reggeli mellé, pár perces beszélgetéssel sok mindent megtudtunk a parkról. Azt, hogy a közeli bejárat idén nem használható, de kaptunk útbaigazítást a főbejárathoz és ha akartuk volna, ott is hagyhattuk volna a csomagot. A szállás egy családi vállalkozás volt, egy nagyon szimpatikus fiatal pár és alig 10éves fiuk tüsténkedett a vendégek kényelméért. Velünk mindannyian kifogástalanul angolul beszéltek, de a...

Utazás haza, a rokonlátogatásból. 1. rész. Horvátország

Magyarország- Horvátország Magyarország és Írország között 2500km unalmas autópálya és egy tenger van. Hogy mégis érdekesebbé tegyük az utazást, másik autópályára hajtottunk rá. Szándékosan tettünk így, tehát nem volt meglepő, hogy Érdről indulva, a Vértes lankái helyett, a Balaton partján autóztunk. De ha már erre járunk, akkor le is mentünk az autópályáról, hogy sétáljunk egyet Balatonfüreden, a tó partján, ami egy nagyon kellemes sétára sikeredett. Csodás volt az idő és még elég korán értünk...